Under några få, förvirrade ögonblick precis när sömnen lämnar mig tror jag att det är en gummihandske som petar mig i pannan. Jag inser att det är min arm ungefär samtidigt som jag inser att jag inte har någon känsel i den.
Vilket underbart sätt att starta dagen. 
 
Det har varit några slöa dagar av absolut ingenting ända sen julafton. Jag har glittrat lite med mina nya Thomas Sabo-smycken, fått upp flamman igen för the Sims 2, sjungit sönder halsen på nya ABBA-singstaret & Sjung med Disney, tagit en kortpromenad, ätit lassvis med choklad, sett på WALL●E  och... inte så mycket mer.  
Förresten så är WALL●E underbar. Jag blev överlycklig när jag öppnade ett av mina DVD-formade paket och såg den lilla skräproboten titta fram. (De andra DVD-paketen innehöll: Sex and the City , första säsongen av Scrubs och Mamma Mia.)  

Nu är jag såå sååå trött på datorn men jag orkar inte göra något annat. Tröttheten som flyttade in i slutet av terminen är ännu inte borta, jag tror jag behöver vila lite till. Men man får ju inte missa Mellandagsrean så vi får se hur det blir med det. :)
ScrubsSex and the CityWallE Mamma Mia the MovieI am a tru chocoholic Abba Singstar


Min finaste Thomas Sabosmycken

2 kommentarer

camilla

27 Dec 2008 11:27

sv: tack desamma :D

Losnall

28 Dec 2008 12:00

Wallie är kul!

Kommentera

Publiceras ej