Dagens ord: Apatisk.

Jag är apsolut apatisk, sitter framför datorn som en kortsluten zombie och går in på nätet, samma sidor om och om igen fast jag gjorde vad jag ville och mycket mer för flera gånger sedan.

Och så har jag ju simmat idag. 2000 m = 80 längder på Frölundabadet. Det är jävligt segt.

Lånade också några böcker. Ni har dessa bokrecensioner att se fram emot :

Bridget Jones Dagbok
My sister Jodie
Ralphs party
Allt för min syster

någon som redan nu har en kommentar på någon av de böckerna?
Eller. Jag vet inte varför jag frågade det. Men ni får ha det mindre mashedpotatoe än jag i alla fall.  

4 kommentarer

Emma

23 Nov 2008 22:56

Hive Five till att du och jag simmat lika långt denna vecka ;)

Jadu, jag håller helt med dig! Jag har klätt på mig så jag knappt kunnat sitta ner på bussen till skolan... ändå har jag blivit sjuk. Hoppas bara att det inte blir -20 grader =O

Nea

24 Nov 2008 17:52

Bridget Jones Dagbok läste jag början på för några årsen. Då verkade den lite seg, men jag läste ju aldrig hela. :P

Mona

24 Nov 2008 19:05

eh...? 80 längder? Du vet att det räcker med att göra 20 sådanna på valhalla?? IQ? :O ---> :D

Concordia

25 Nov 2008 15:51

Bridget Jones är faktiskt ganska bra.



(Och tack så otroligt mycket för allt beröm. Det var precis vad jag behövde.)

Kommentera

Publiceras ej