Helgen har varit... händelserik. Martine sov över från fredagnatten och på lördagsträningen kom jag hem med ett svullet, blått pekfinger. Jag har haft svårt att grepa saker utan att skrika "AJ" högt och tydligt så att hela kvarteret hör. Det är lite svårt att skriva på grund av det också, men det funkar. I vilket fall var jag hemma hos Mona på lördagskvällen och det var supermys. Jag orkar inte skriva mer så jag länkar till Linas blogg där det står lite mer här.

Som den trogna läsnörd jag är var jag såklart på Bokmässan idag, enligt traditionen.  

Saker man kan göra på bokmässan, förutom att trängas med pensionärer, stå i kö och kolla på böcker: 

● Låtsas vara jätteintresserad av en bok bara för att få godiset de delar ut 

● Diskutera bloggar i KP-montern

● Äta thaimat med chili

● Råka bli medlem i en bokklubb och dessutom få med sig 3 böcker hem

● Se Mia Törnblom.. Törnvall.. Törnnånting på nära håll

● Träffa en gammal bekant till mamma som har en son i ens ålder och stå och titta ner i marken medan man låtsas att man inte hör de vuxna skrocka om att vi lekt i samma sandlåda som bebisar

...Och mycket mer. :)

Årets bokskörd ser ut såhär i år (Det otroligt konstnärliga fotot är taget på golvet i mitt rum och ompysslat i HotShots eftersom den här familjen inte ens kan stava till PhotoShop...) :


Bokmässan

(Som ni ser så fick jag MEG CABOTS SIGNERING i en av böckerna!!! Lyckan är utan gränser!)


    

5 kommentarer

c

29 Sep 2008 08:50

SVAR: TACK!

biggan

29 Sep 2008 08:54

roligt att få den signerad kram biggan

anna

29 Sep 2008 10:41

visst är den! skulle shoppa för miljoner om jag kunnat haha=)

Mona

29 Sep 2008 19:53

Va bra att du hittar en annan sysselsättning än att titta på TV(syftar på mej...) Puss

LINA

02 Oct 2008 19:26

Du är verkligen en boknerd!! bra jobbat.

Kommentera

Publiceras ej