Sexualkunskap första gången är en.. märklig upplevelse. Där står No-läraren, i vårat fall en 60-åring som vi i hemlighet kallar Gubben Pettson, och tar fram en storlekstrogen modell på ett kvinnligt könsorgan. Sedan går han igenom alla delar, ett efter ett och tvingar oss sedan att upprepa det. Och allting är så "naturligt".

Kan knappt vänta tills vi ska börja snacka SEX! (Mycket skeptiskt min.)

Annars då? Jag har upptäckt lite mer av Sveriges djupaste hålor och varit i Skövde på basketcup i helgen. Efter 3 intensiva dagar av basketspelande stupade alla i säng på kvällarna. Vi spelade 4 matcher, och vann de 2 första viket tog oss till A-slutspel. Sedan mötte vi Högsbo och blev slaktade. Men som jag sa till Maiva; Nästa gång, då jävlar! Maja & Alva, tränarna, började de första matcherna med att gnälla på mitt defense. Efter att nästan inte fått spela alls i 3:dje matchen skärpte jag mig totalt och alla var plötsligt jättenöjda. 

Jag tror jag håller på att bli shopaholic. Bara en vanlig sväng på Frölunda får det att klia i fickan efter plåmboken. 

AH, måste dra! SO:n väntar...    

1 kommentarer

Ada

28 Apr 2009 19:25

Haha, jag tror att några i min parallellklass går i Högsbo basket.. :D

Du har nu besökt mitt kära barndomshem! Du förstår, jag är FÖDD i Skövde. ;)

Haha. Saknar dig!

Puss :)

Kommentera

Publiceras ej