Längtar inte ni också efter nya Pixarfilmen Upp? Det här är typiskt mig - jag vet knappt vad den handlar om men jag vet att om inte jag får se den inom några dagar efter att filmen har premiär (which is 4 of September, by the way) så kommer jag go bananas. 

Okej, genom att titta på trailern har jag dock snappat UPP att ingredenserna är ungefär: 

1 st sur gammal gubbe, tidigare ballongförsäljare
1 st liten knubbig scoutpojk som knackar på hos den sura ballonggubben
1 st flygande hus
(tillsätt x antal färgglada ballonger så ska du se att det går!) 

och 1 st äventyr av något slag. 

(Det där sista är en standardingrediens.)  

Självklart kommer här en Trailer:



eller Official trailer: http://www.youtube.com/watch?v=USpI6Jzl3No&feature=related


Annars vet ni ju själva hur man söker på YouTube. Skriv bara Up!

2 kommentarer

Patricia

24 Aug 2009 22:50

Hahaha, man blir glad av att läsa dina inlägg! Så bra du skriver! =)



Tack för kommentarerna jag blev jätteglad! Men ursäkta att jag är så dryg på att svara. I inlägget om kreativitet så tänkte jag mer på att jag skulle vilja kunna leva på min kreativitet, alltså jobba som nåt sånt, vilket du säkert kommer göra!!

saom

25 Aug 2009 14:25

Åh, jag är skitsugen att se den!

Kommentera

Publiceras ej