Det är en sån där trevlig, lugn lördagskväll innan helvetet med Sveriges (HOOOOST) "mest populära TV-program" börjar. Ja, ni är ju inte dumma så ni har säkert fattat vad jag menar.

Melodifestivalen. URK.
 
Förlåt men:
Var är Björn? Var är den enda människan som gör den här soppan ätbar? Jag höll på att dö när jag läste puckot som berättat för Metro att "Björn tar för mycket uppmärksamhet från artisterna".

JA?! Varför tror dem att någon överhuvudtaget tittade på den här clownparaden med "musik" som gör flisiga naglar mot en griffeltavla att föredra?
Ska jag vara ärlig har musiken inte varit that bad i år, men det kan nog bero på mina extremt låga förväntningar.

Duellen är ju också årets skämt. Hur många gånger ska man ringa in och rösta på ett program? FYRA? Skämta med mig va.

Petra Mede får barn och gråta med sin militäriska humor och jag får ont av att sucka över henne hela tiden.


Nej, det finns bättre saker att göra en lördagskväll. Jag tror jag spelar Sims!

2 kommentarer

Lossy

22 Feb 2009 12:56

Gör det. Jag hatar programledaren så jag stannar nog vid datorn

Skönhetsbloggen

22 Feb 2009 15:48

HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHA

Kommentera

Publiceras ej