Kinsella is the shiet.


Har börjat läsa hennes senaste - jag tror inte hon har kommit med några nya, om jag har fel TVEKA INTE ATT SÄGA TILL MIG FÖR JAG ÄR EN KINSELLA-addict! - som heter "Flickan Från Tjugotalet".

Kort om handlingen: Lara är superkär i en kille som har dumpat henne och hon vägrar inse att det är slut och hennes föräldrar är oroliga för henne och hon har ett jobb på ett litet egenstartat företag som går helt åt HELVETE och

mitt i allting ska hennes gammelmoster begravas och på begravningen blir Lara hemsökt av gammelmosters spöke som VÄGRAR lämna Lara ifred förrän hon har fått tillbaka sitt halsband.

Yep that's pretty much it.


Har ni läst den? Vad tyckte ni i så fall? Har ni läst några andra Sophie Kinsella böcker?


Andra böcker av samma författare:

Mitt nya jag
Mina hemlighter
Karriär & Köksbesvär

(Klicka för recension)

3 kommentarer

Josefine

20 Jul 2010 13:06

men tack snälla du :)

Josefin Staaf

12 Aug 2010 12:01

En Shopaholics bekännelser är min favorit! ^^



xxx

Kommentera

Publiceras ej