Jag orkar inte blogga.
Bara sova.



¤ Lever på en underbar helg och tuffa människor som jag har turen att få vara med varje dag.
10 skoldagar på ett ungefärt kvar. Det kunde varit värre, så måste man se det.
Även om jag råkar fylla år samma dag jag slutar grundskolan, 15 Juni. Skriv upp det i era kalendrar för det är inte varje dag er favoritrandombloggare fyller 16.

¤ Dock känns allt meningslöst. Antagligen kommer jag få en eller två eller tre hundratrettio chockar när jag öppnar mitt betygsbrev och ser att jag har sänkt mig i massa ämnen. En jävligt stor rädsla, men jag får skylla mig själv. Sista terminen i nian är man inte överambitiös.


¤ Jag har i alla fall inte förlorat hoppet på träningen. Det har känt hopplöst ett tag men idag fick man ÄNTLIGEN beröm av tränaren. Det är då inte varje dag. Vi ska upp till svårare övningar och serier snart, innan nästa år kommer vi tävla i en högra klass. Tills dess är det bara att nöta nöta nöta, tur att Trampolin är det roligaste som finns att göra om och om igen.


Vet ni vad? Jag sover för lite.

Såhär kan det bli... 

1 kommentarer

ddeseree

31 May 2010 23:36

sv, tack så mycket! :)

Kommentera

Publiceras ej