Vet ni hur långt det är till Lindholmen från Tångudden? JÄVLIGT LÅNGT. Though me och Gustav made it the whole way.

Vi hade tänkt att gå bort vår tristess lite, plötsligt var vi uppe på Älvsborgsbron och jag sa "Nu är vi på hisingen, där ska jag gå på gymnasiet" och Gustav säger "Chill, då går vi dit" och jag skrattade inombords, tänkte att snart vänder vi väl - men så ser man havet och båtljusen och så dras man dit, man vill faktiskt dit och kolla skolan eller var som helst, bara man får fortsätta gå för alltid och inte sluta prata.

Ungefär så kändes det.
Jag älskar nätter.


VARFÖR SOVER VI BORT DEM?



Illegal som jag är har jag knyckt bilden från nån annans blogg. Men den var fin så de kanske tar det som en komplimang.

2 kommentarer

Ada

30 May 2010 20:05

u.n.d.e.r.b.a.r.t

jennifer

30 May 2010 22:08

TACK:D

Kommentera

Publiceras ej