Jag och Jenny är kända. Riktigt kända. Jag kan inte säga varför, men jag lovar: i vissa delar av Grönland kan vi inte ens gå utanför gatan uan att bli nerpussade av fans. Så idag bestämde vi oss för att ta det säkra före det osäkra och klä på oss i våra bästa förklädnader innan vi gick ut. Men ni vet hur media är - de kan alla knep.



I vilket fall, det var inte den historien jag skulle berätta utan det som hände efteråt. Det hela började när jag och Jenny var ute och gick i soffan. Vi träffades nämligen av en komet i huvudet och sen började allting gå galet.

   

Just då gick två snygga moppekillar förbi.



..Ooooh.



Men just då förvandlades killarna till pandor!

 

Jag och Jenny började gråta för både två insåg att vi är allergiska mot svartvitt. Självklart kom media förbi just då.

 

Snabbt som vinden tog vi på oss en förklädnad så media inte skulle känna igen oss.

 

Och media gick på det! Så efter den dagen, alltså igår, går vi allting omkring med mustasch för att slippa bli igenkända.

Till exempel blir det jättefint när man ska skicka kort. 

 
 



Efter en sådan händelserik dag blev vi så trötta att vi somnade på fläcken. Eller ja, på soffan.  



(Eller ja, vi och vi...)



Slut på sagan!

1 kommentarer

Nea

04 Feb 2012 21:27

Jag känner mig som världens sämsta kompis som inte kommit igång med att läsa din blogg igen förrän nu... och jag hade glömt bort hur awesome den var! Blodinbella, kissie och allt vad de heter kan gå och lägga sig. Du är bäst. Punkt. Keep up the good work, jag följer dig även om jag inte kommenterar (hehe) ;) puss på daj!<3

Kommentera

Publiceras ej