Åh träning.
Du ljuvliga svettiga naturmedicin. Du humörforex - jag gick dit med en sån här min
 
 
och kom hem med en sån här
 
 
så det måste ju räknas som ett lyckat träningspass. Även om min pinne aldrig vägde mer än 5 kg......... Menar 50! Precis, lovar: 

 
You just can't not belive that face! 
 

 
I aa aa så kan det va aa i alla fall,
jag och min far och hans friend hade en intressant disskusion igår. Jag och papps brukar ofta disskutera jag brukar säga till pappa att han inte får kalla dessa 
 
 
för N-bollar-ordet.
Dels för att man kan ha alltför kul att misstolka det om man har en mognadsgrad på mellan 8 och 13 år, dels för att, ja, ursäkta nu men MAN SÄGER INTE NEGER I DAGENS SAMHÄLLE. Eller?
 
Pappa hävdar då att "Nej, man säger inte svart! Neger får man säga." varav hans kompis fyller på med "Va? Får man inte säga neger nu för tiden?" och jag granskar dem då under mitt skeptiskt höjda ögonbryn för att leta efter gråa hårstrån eller typ ett dinosaurieben mellan tänderna. 
 
Så efter att dessa två män har skruvat sönder hjärnbalken i mitt huvud behöver jag en utomstående: Är det politiskt korrekt att kalla dessa ljuvliga skapelser för Negerbollar
 
Tacksam för svar XOXOXOXOXOX 
 
 
choklad, chokladbollar, friskis svettis, making a statement, neger?, pappa, träning,

Kommentera

Publiceras ej