Mitt blodtryck är creeeeejzy low. Jag i princip svimmar varje gång jag reser mig. Pappa säger att det beror på för lite sömn, men jag känner mig pigg och utvilad i resten av kroppen, till och med i bollen som sitter på mina axlar. 


Igår slutade skolan. Jag personligen slutade i tisdags, efter ett trevligt litet chit-chat med rektorn. Hon ville inte ha mina skumtomtar men en kram fick jag i alla fall. Från och med nästa termin läser jag om religion B, vilket ska bli superduperunderbartroligt.... Fast det var mitt eget val, eftersom jag har ett arbete som släpar efter sen i våras som jag verkligen aldrig kommer ta tag i, så jag tyckte det var bättre att läsa med hela klassen.

Ska jag lida ska alla andra omkring mig också lida
,

det brukar ju vara mitt motto.... Nej usch vad hemskt, Ironiskylten på den, men i det här fallet kan jag nog behöva känna att jag tillhör en hel grupp som är inne i skiten.
 
 
Så dagen idag börjar lugnt vid halv 7 på morgonen då pojkvännen drar upp mig för att pendeljobba i Halmstad... Karlstad? vilket också är superdupermegaroligt eftersom jag själv också börjar tidigt idag, typ vid halv 3. Så Pinterest och gamla New Girl och HIMYM-avsnitt håller mig sällskap tills dess medan jag kämpar mot instinkten som säger till mig att gå till gymet. Men så har jag hittat den här boarden på Pinterest så all annan aktivitet (som inte generear någon form av inkomst) känns inte överdrivet motiverande. 

Jag menar... kolla på de här kopparna: 
 


 
 
 

 

8 pass kvar, sen lär det dröja till sommaren innan jag ska klistra allas armar fulla med åkpass igen. Jag var faktiskt där civilt i förrgår och träffade av en slump på Tompa och Malle, två kompisar från dramat way waaaay back, och vi hade riktigt kul med våra åkpass och våfflor trots att det i princip bara var barnkaruseller öppna. Där ser man. 
Men mitt huvudsakliga uppdrag, att köpa på mig fedt med FUDGE (aaahmaaahgaaahdd seriöst det bästa som finns) kunde inte genomföras för min favoritsmak, Blueberry Cheesecake, var slutsåld, så idag blir det ett nytt försök. 

Kul kul. 
 
Och Pepsi mår bra, tackar som frågar. Den lilla sssokka bollen lärde sig igår att den bästa idén kanske inte är att försöka gräva under någonting när det faktiskt funkar att gå över. Man lär sig något nytt varje dag, till och med om man är en klotformad hårboll. 
 
 
...
 
 
IDAG SKA JAG DESSUTOM FÅ TRÄFFA ROMPA IGEN! 
 
 
 
Det var allt gossip jag hade för idag. 
Ha de superbra nu och glöm inte att ge en present till tomten, det börjar ju kännas lite orättvist med den här fördelningen vi har kört med i ett antal år nu. 
'
 
PUSSHEJ
 
Rompah, Roompah, blodsocker, himym, ironiskylten, jul, koppar, new girl, pinterest, tomten, uttråkad,

Kommentera

Publiceras ej