Lycka, kortfattat: 
 
Att inte behöva gnugga en halvtimme för att få bort nagellacket Hashtag:ApoteketsNagelremoverIsDeShitLikz
 
Att komma iväg till gymet trots en ansträngande fight med soffan om huruvida den tänkte släppa ens rumpa eller inte, och få en halvtimmas längre öppettid som karmabelöning för att man besegrade latmasken (till slut). 
 
Att se sin mattelärare stå på huvudet på gymet. (DAMN STRAIGHT Ms Sahlin, DAMN STRAIGHT!) 
Och att vara sist kvar vid 21:58. 
Det var med andra ord en galen träning Hashtag:Wild&Crazy 
 


Å andra sidan bet Karma mig i baken, bokstavligt, efter gårdagens tränande av trampolinkidsen.
Jag och Romp.ah brukar göra vårt bästa för att ungarna ska skrika lite lagom högt morgonen efter av träningsvärk, och det brukar vara det roligaste med att träna dem: att stå där och skrika som Jillian Michels utan att själv röra en fena.
Men tji fick vi igår då vi tvingades själva vara med i alla sjuka övningar.
Att stå 90 grader mot väggen med 20 ungar som inte kan räkna till 100 var mer än min otränade ben klarade av och imorse fick jag använda någon form av hävstångsmetod för att ens komma upp ur sängen. 
 
Vad säger vi om det Felicia? Kanske dags att vakna upp ur iden och komma till gymhelvetet lite oftare?
Yes can dosville babydoll!
 
Tänkte göra mitt bästa för att illustrera Träningsvärk
 
 
Jag är för söt alltså. 
 
Oh, glömde en sak:
 
 
 
Över unt åt.
 
 

Kommentera

Publiceras ej