Det är fan Moulin Rouge ikväll igen. Japp det är det. Och jag är sjukskriven imorgon också. Var hos läkaren, han tyckte jag skulle sluta överdriva. Sa han inte. Men. Jo typ. Att jag var säker på att jag haft feber i en vecka brydde sig inte termometern om, som visade på 36,8. Varken infektionsprov eller andra...trevliga prov gav någon vidare klokhet, så jag fick gå hem igen. Vila lite mer.
Vafan. 

Mahgahd. Idag skulle det ju varit Disneymaskerad också och allt med Lisebergarna, BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS att jag missade det. Hade värsta fula ideén och allt. Sjuk är sjukt trist. I alla fall när Ugly Betty är slut. Vill köpa Les Miserables och titta på den om och om igen tills jag kan den utantill och sen ska jag sitta hemma och sjunga med och låtsas att de pratar med mig för att jag inte ska känna mig så ensam. 

Mäh. 
 
 
 
 
Moulin Rouge, Sjuk, les miserables,

Kommentera

Publiceras ej