Hemma. 
Vad ska jag säga?
Jag är bränd såpass att jag måste ha ett halvmeter plåster över axeln.
Det är i alla fall en början. 

Jag sitter på sängen, omgiven av tystnaden som bara finns när jag är tillfälligt pappalös, alla saker vars enkla uppenbarelse får mig att känna mig trygg och ett gäng nya saker på köpet. Viktigast nyheten först: VICTORIA'S SECRET HAR ÖPPNAT PÅ LANDVETTER. Så gissa om min idé om att "nä jag kommer inte lägga några pengar alls i samband med Kreta" sprack som en såpbubbla. 

Lukten av hemma. Först mammahemma och sen pappahemma, som kommer vara lekavuxenmedegenlägenhethemma de kommande tio dagarna.
Mamma släppte först av oss hos henne för att landa, packa upp så smått och plåstra om min axel. Den här veckan har jag känt mig som ett barn igen - ja värre än vanligt!
Mamma har betalat, tagit hand, ordinerat sovtider och plåstrat om hela veckan. 
Hör och häpna, hon drar till och med den här: 
"Vill du att jag ska tvätta den här för hand Felicia? För det gör jag gärna.
Lägg märket till Gärna. 

Kollade igenom sissys mobil efter ögonblickskonserverare, = foton, och det finns en del proffsingar att eventuellt visa upp. Ska fjäska lite bara. 

Men först, TRENA. 
 
 
 
 

1 kommentarer

Mamma

29 Jun 2013 10:44

Älskar dig GÄRNA! Puss

Kommentera

Publiceras ej