Det är den ultimata kvällen att vara barnvakt. Mamma är nämligen på ferre - nämen! - och mutade mig med thaifuuud för att jag skulle passa min kottsork till bruur. Grejen är bara den att igår hade denna kottsork lan med sina coolingkompisar och ligger nu snarkandes utslagen på soffan som en annan däckad alkoholist medan jag och Sissy tittar på Sune i Grekland och äter godis. Ni vet vad man brukar säga, dem är söta när dem sover. 

 

Jobbvecka framför mig och när det regnar älskar jag sommaren, och mitt jobb. Ingen ironi. Att få betalt för att få sitta inomhus och titta på sommarregnet (framförallt när alla får betala för att springa omkring som dränkta katter i parken) är helt enkelt inte så dumt. 
 
Laaajfs guud. 
 
Pizz åut. 
 
 
Godis, Sissy, Viggo, nusse, sune i grekland,

Kommentera

Publiceras ej