Absolut. Jodå, absolut, jag har börjat räkna dem. Tecknen.
I morse vaknar jag en timme för tidigt på grund av kylan, Jag ligger som ett foster och tänker på enbart trevliga saker tills jag inser att får jag inte mer kläder på mig så kommer jag frysa ihjäl i vilket fall, så det är bara upp och hoppa.
Väl uppe blir det te trots magkatarren, om så bara för att värma händerna. Till detta: clementiner. Och som vanligt, när man ska missbruka ska man göra det ordentligt, så inte en eller två utan fem... 
Igår bakade jag också, pepparkaksmuffins. Okej. Okej. Jag kan väl fotografera och lägga upp recept om ni så gärna vill. Systemkameran s'il vous plait, Smulis? 
Och här om dagen var jag och Sju på äventyr på gymet och efteråt, trötta och skakande - jag hade tränat BEN! - svängde vi förbi Hemköp och lastar på med julmust och lussebullar
Igår köpte jag dessutom de första presenterna och var och tittade på skyltningen vid NK.
Till råga på allt jobbar jag på världens juligaste ställe och ikväll snor jag på mig Jul på Lisebergs-kläderna igen. 

Sa ju det, tecknen är ju glasklara.

Julen är faktiskt på väg. 

 
 
'
 
Eller så börjar jag bara tidigt i år. 
 
 
Te, clementiner, jul, jul på liseberg, julkänsla, julmust, lussebullar, nks julskyltning, pepparkaksmuffins, smulis,

Kommentera

Publiceras ej