Nu har vi alltså kommit iväg och håller långsamt på att förvandlas till fransmän. Lovisa sjunger just nu i duschen, Rebecka ska åka iväg för att hämta föräldrar och lillebror och jag har kollapsat i soffan. Dessutom håller jag på att dö. Jag kommer seriöst dö i kattallergi. Rebeckas värdfamilj har två supersöta katter men just nu vill jag faktiskt slänga ut dem. 
 
Gårdagen var extremt parisig och underbar, kan förhoppningsvis visa bilder inom en snar framtid om Lovisas familj fick med sig hennes dator. 
 
Idag har vi inget spikat schema förutom det heliga uppdraget att hitta allergimedicin alternativt sticka härifrån så att jag slipper exponeras för jävulshårstråna som vill bygga bo i min näsa. 
 
Fan vad min hals kliar. 
 
 
Imorgon drar vi dock till DISNEYLAND!! 
 
Puss tills dess och önska mig lycka till med medicinen. 
 

Kommentera

Publiceras ej