Det var en god natt och det ser ut att bli en god morgon. Sju tryckte mig närmare hela natten - vilket han såklart förnekar när vi vaknar. Och nu sitter jag och spelar.... Sims och äter pannkakor och förbereder mig på dagens jobb som slutar vid 21.30... Kunde varit värre. Som imorgon. 
 
Vad bloggar man ens om nu för tiden? Varje dag är likadan, mer eller mindre. Jag har inte så mycket energi att göra varken det ena eller det andra, så jag driver mest omkring, sätter på åkpass och spelar sims. Dricker läsk. You know the drill. (Och alla som har sett Megamind får automatiskt upp tanken "OH NO, NOT THE DRILL") 
 

 
 
Jag är väl två ministeg mer på väg bort härifrån i alla fall. Jag har tänkt mig galen på vart och hur och när. Nu kanske jag vet, lite mer i alla fall. Det finns så mycket jag vill göra, så lite jag orkar just nu. Jag vill i ärlighetens namn bara vara ledig ett tag, hitta energin igen. Men så länge jag inte mår dåligt ska jag inte klaga. Livet är, om än lite segt, helt underbart. 
- Det trodde jag knappt själv jag skulle säga, någonsin. Vilket bara bevisar att det finns hopp för de mest hopplösa fall. 
 
 
...
 
 
 
Behöver ni mig - leta här: 
 
 
Hare! Och kom ihäg: sväng inte förbi Liseberg på tisdagar eller lördagar för det är crazy bananas där då. Seriously, You do NOT want to see it
 
 
Puss hej! 
 
 
liseberg, megamind, the sims 2,

Kommentera

Publiceras ej