En sak fattar jag bara inte: 
Varför kallas tur för "röta"? Alltså som i att man säger "Vilken jävla röta du har!".
 
 
...VARFÖR?
 

Det låter ju... som något har ruttnat. Därför borde det vara tvärtom. 

Så, om jag fick säga det som jag vill blir det:
Jag har haft en jävla röta med teknologin idag. Ingenting har funkat som det ska. Jag kan inte skicka iväg SMS, inte kommentarer på fejjan... mitt liv är en enda röta
 
Nä, nu får det räcka med missbruk av ord (det gäller dig också pappa, som ömsom sjunger Sean Banan och ömsom pratar Kadihje-mål.). Man kan ju förstöra språket. Eller öronen på de som råkar lyssna. 
 
Nej, varför jag ens loggade in mig på bloggis är NEEEEEEEJ FAN SJU KOMMER HEM OCH HAR
 
 
 
 
KLIPPT SIG!!!!!

 
 
 
 
HARAM!
 
 
 
 
KILLAR OCH TJEJER, JAG SKA GENAST ÄNDRA MIN CIVILSTATUS! 
 
 
 
sju,

Kommentera

Publiceras ej