Det finns ett slut. Haha, vem hade trott det? Att jag till slut skulle få ett slutbetyg? 
Well, enligt min lilla undersökning i umgängeskretsen: Alla.
Utom jag. 

Alla betyg är inskrivna nu. Inga IG. Allt godkänt. Eller mer.
När jag, idag, insåg att allt var klarrt räknade jag ut snittet och fick fram ett resultat som började på 20....
...
 
 
20!
 
...
 
 
 
20!!!! 
 
 
 
Jag är ett förstenat WOW-face. 
 
 
 
 
Jag skulle vilja tacka mig själv när jag var 16 och ambitiös, jag skulle vilja tacka min hjärna och det faktum att Disney Hidden Worlds inte fanns när började gymnasiet, för då hade jag aldrig kunnat slita mig.
 
Sen vill jag tacka alla dessa fantastiska människor som har suttit med mig när jag pluggat, som stått ut med mina utbrott och mina sammanbrott och hjärnbrott när jag verkligen verkligen inte orkade mer, alla lärare som gett mig extratid för att kunna utnyttja min potential och till och med min rektor som ansett att jag gjort mitt bästa och aldrig tagit bort mitt studiebidrag trots att frånvaron närmade sig 50 %.... 
 
Så det finns ett slut. Till och med för mig. Hon som inte gick ut blev Hon som gick ut, fast ett år senare. 
 
Snart är det off to new adventures. Men först:
 
 
 
Studenten
 
 
På riktigt. 
 
 
skola, slutbetyg, student 2014,

1 kommentarer

Stalker #57836

26 May 2014 22:57

IIIIH grattis

Kommentera

Publiceras ej