Paniken har tagit överhanden nu. Jag kan FAN. INTE. ANDAS och det finns få saker som gör mig lika skräckslagen. Och jag har typ använt slut på en hel flaska nezeril, jag har snytit sönder näsan, ändå kan jag fortfarande inte andas. HELVETE. 
 
Sen börjar det bli riktigt trist att vara hemma och göra ingenting. Det är fem dagar nu, imorgon hade jag tänkt att dra mig till jobbet ändå men jag vet inte i dagsläget hur bra idé det är, ifall jag kommer få sota för det imorgon. Det är så jävla svårt att veta innan, om det blir bättre eller sämre eller om man går ut i friheten innan man egentligen borde. Borde verkligen finnas mer forskning på det här. Och vaccin mot förkylningar. 

Annars? 
Absolut. Ingen. Ting. Min värld kretsar runt de här jävla fyra väggarna och tv-serier. Jag har sjunkit så lågt ( dvs. sett klart ALLT) att jag gått över till Hannah Montana. Och det är inte ens för nostalgin det. 

 På fredag vill jag vara frisk i alla fall för då vill jag ha en drink. 

Får la se hur det går med den planen. 

 



 

Döda mig nu bara så får jag slut på det. 
 

 

Kommentera

Publiceras ej