Inne på 34 vakna timmen. 
Det är en ganska surrealistisk känsla, att färdas i samma takt som dagen. Just nu kan jag skriva precis vad som helst, det känns som om jag har snortat en enhörning. Så mycket för SIW va... Kan inte ens somna själv. Å andra sidan vet jag ju att det finns ett slut på mina sömnsvårigheter, det finns ett bot. Så töntigt romantisk är jag. 
 
På tal om det kommer ju Alla Singlars Hatoritdag snart, vilket inte nödvändigtvis betyder motsatsen i motsatsfallet. Jag har fortfarande inte förstått grejen med Alla hjärtans dag. Är det för att uppskatta den man är tillsammans med? Behöver man verkligen en dag för det? Alltså om man inte uppskattar sin löööv mer än en dag om året borde man kanske ta sig en funderare på hur bra ens förhållande egentligen är... 

Å andra sidan har jag firat mitt livs bästa ♥-dag redan: Tretton år, så upp över öronen överröst av kärlek att inget kan mäta sig med det. Min Valentine det året? Han här: 

 
 
 
Visst är vi söta. Vi är fortfarande tillsammans faktiskt, vänstrar öppet uppåt två gånger det här året om plånboken tillåter. 
 

 
Annaaaars? Träffade Martini. På vissa områden är hon verkligen min förebild. Hur många år nu, tretton? Nästan fjorton? Sickmanjustsickman. Och ändå sitter hon nu vid mitt köksbord och hjälper mig äta upp ett halv kg fruktgodis medan vi pratar sex och kinesiska traditioner (icke i samma ämne... eller jo. Lite. Vetefan. Fråga mig imorgon.) 
 
Har sett Frost. Har jobbat på GIFF. Har handlat massa saker som jag är fundersam på om jag egentligen har råd med. Har varit inflensig light och förkylnig well done. Har inte mer ork att skriva. 
 
 
Blä. Frisk nu JAFAN. JAFAR? 


 
 
Disneyland,

Kommentera

Publiceras ej