Jag trodde nog att jag skulle blogga mer än jag gjort, men det är liksom inte så kul utan bilder. De finns ju dock på Facebook,  för den som är nyfiken eller mot förmodan missat mitt dagliga bildspam. Här kommer u alla fall en liten uppis: 
 
Den 26/1 lämnade vi Bangkok med ett bittert avsked av vår underbara hotellfrukost och strax därpå en hjärtklappande löpartur till tågstationen. Men vi hann och vi satt 4 timmar på inte världens mest moderna tåg och... well, jag sov, men vaknade upp till Linnéas fnitter över bilderna hon smygtagit på mig. Jag ser superdum ut, så det kan vara förståeligt. 
Vid näst sista stationen ser vi några lurviga små figurer klättra på järnvägsspåren: Apor! 
 
Nu har vi varit 2 nätter i Hua Hin och ska tidigt imorgon bitti upp och åka buss/båt till Koh Tao där vi ska bo i 5 nätter. 
 
Annat som hänt? Jag har solbränt mitt öga. Japp. Det är sant. Det är nog det slutgiltiga beviset på att jag har allvarliga tendenser av inkompetens. 
Sen har vi druckit drinkar på 50:e våningen med utsikt över Bangkoks blinkande nattljus. Det var något av det fetaste jag varit med om. 
 
 
 
Sen är allt väldigt billigt här, thailändare är väldigt trevliga och det är KONSTANT klibbigt. Vet att jag borde vänja mig, men att använda tusen kilo after sun hjälper INTE. 
 
Puss tills vi hörs nästa gång!  
 
 
#asia2015, hua hin,

Kommentera

Publiceras ej