Hellu! A couple of days ago I returned from the lovely country Great Britain and ever sense then I've had this strange need of speaking English, so from now on, my whole blog will be on English, great isn't it? 

Nej. Nej och Nej och Nej. Nu ska jag inte göra bort mig mer. Men det är sant, i torsdags kom jag hem från mitt livs längsta resa (imponerande 2,5 vecka) och ja har aldrig kännt så här lite blogglust. Vad ska jag skriva om? Jo, just det. 

Jag lyckades äta Ben&Jerry-glass i några städer till. Så här ser listan ut nu: 

Paris
Göteborg
Malmö
Birmingham
Brighton
London


...och om någon vecka, Stockholm också. Yay!    

Bloggen är så äckelful så jag får ont i huvet. Men vad gora? Ingen vet.
 
Jag har jobbat INTENSIVT (förutom när jag tittat på TV) de senaste dagarna med min Disney-scrapbook. Den, ni vet, från resan... februari 2008... MEN, som det står på första sidan i den: 

"Vaddå, för snabbt arbete är skadligt för hälsan. Man kan få stresskoppor och dö!"

Och det är sant!    

4 kommentarer

mika

28 Jul 2009 15:15

Stockholm, here we come ! <3

Karro

28 Jul 2009 18:46

aha hatten!x)......så brukar d va när man tycker man hittat ett fynd...:p

Nea

30 Jul 2009 11:35

Välkommen hem!! :D Det var verkligen på tiden... Och du, jag fattar inte vad du menar med att bloggen dampar, för mig ser den ju ut som vanligt =)

Anonym

31 Jul 2009 23:25

JAAA , du är hemma ringer dig imorgon! Och då ska du ta mig fan vara hemma!(:

Dessutom så reser jag till landet om två dagar :(

Kommentera

Publiceras ej