Naah. Hade sån lust att skriva en massa tokiga saker men så tappade jag det. Förbajsade trötthet. Flyttar till USA och stämmer John Blund

Passar på att förbereda ännu en stämningsansökan på en viss Sissy om det visar sig att hon har förbrukat allt varmvatten. Alternativt får hon inte vara med i nästa film jag ska våldgästa. 
 
Jo... Visste ni att Håkan Hellström ska få en egen film? Och den kommer tydligen innehålla två av Göteborgs stoltheter: Håkan. Och mig.
Det (nu för tiden) klassiska "åh-nämen-ringer-det-ett-filmbolag-på-arbetstid-nejmen-gud-så-viktig-och-bättre-än-de-flesta-jag-är"-samtalet skedde idag igen (säg den meningen med krullad överläpp så får du fram rätt Öfverklassdialekt.)
 
Nejfan. Orkar inte med mig själv för att jag just skrev det där. Men men, ni är ju inte dummare än att ni kan tyda vad som står trots överstrykningen. Smygskryt är mitt mellannamn.
 
Och det roliga är att jag inte vet huruvida mr Hellström ens ska vara med i filmen. Men hoppas är gratis och kul och lagligt så det tänker jag göra. 
 
 
Mm-mm. Blir nog så illa tvungen att döpa om min blogg till BragBlog by Future(Ö)Moviestar och... Nej verkligen inte. Jag tror mig för mycket. MEN inspelningen ska bli kul, även om den sker den 11/9. Trots allt kan ju inte det datumet ha en förbannelse över sig för alltid. 
 
That'll be it for now. Mitt mobilalarm "GO TO BED OR YOU BE A DUMBASS" sätter igång om 8 minuter och man vill ju inte gärna utsätta sig för pubertal engelska i onödan.
 

Bon juedi!
(Fast om det sista verkligen heter så vet jag inte, Google translate har ju ungefär 12,5 % sannolikhet vissa dagar. Har för mig att "De rien" betyder Ingen orsak. Inte njure.




Det här fick jag fram när jag Googlade det. Tror just sannolikheten sjönk med 12 procentenheter... 
 

Kommentera

Publiceras ej