Ännu ett nattflummig inlägg. Det är bara att inse, de är de bästa. Tänk så många tillfällen ni får att påpeka på min efterblivenhet. 
 
I vilket fall som helst. Jag har lite saker att erkänna 1: Spiderman är den coolaste superhjälten, så cool att jag snodde min brorsas spidermannecessär när han var fem och han har inte fått tillbaks den än. (Snälla snälla någon gör så att victor inte läser det här inlägget.) 
 
Sen är jag 2: missbrukare. Tänkte att det var dags att säga det. Jag är fullständigt knarkomanificerad av 
 
Sodastream. Dricker ungefär 2 liter bubblishwåtör per dia. 
 
Mmm. 
 
Sen såg jag den här filmen idag. 
Se den, den är bra. Aldrig garvat så till en film förut. 
 
 
Han Josh, nej, John är så underbart knäpp att han får en omedelbar Felicia för bästa manliga huvudroll genom tiderna (förutom Harry Potter). 
 
Dessutom önskar jag bio var gratis för filmerna som kommer det här året är INSANE. Får nog göra ett inlägg om det. ASAP. Som man brukar skriva om man vill visa att man kan engelska. Always Shower After Puking. Det är inte så många som vet det men Japp så äre't. 
 
Dessutom älskar jag glitter. Måste bara säga det. Jag har en samling glittriga nagellack. Ska köpa ett hem till dem imorgon. Från Mio. Pappa ska leka arga snickaren och tigga betongborrar av sina före detta grannar. 
 
Och idag hatar jag kommafrills. 
 
Åh mina kära nätter, varför är ni på nätterna? Tänk om allt var såhär grymt på dagarna? FATTAR ni vilket cool person jag hade varit då? Håller med det är ofattbart. 
PUS HEJJ
 
 

Kommentera

Publiceras ej