Just nu pågår en blodig kamp i mitt hem - jag och pappa tävlar om vem som kan låta bli att härma Ana-Ginas "Sisterr Khadidje" längst. Det hela började, eller snarare urartade, när min kära far hann dra till med fyra "Mmm-m blomma den" (på halvimponerande invandrarsvenska) innan vi ens ätit frukost. Så nu avges en straffsumma för varje gång någon av oss avslutar en mening med "mm-m den" och jag gör mitt bästa för att lura in pappa på blomma-spåret. Mmm så är det. Den. 
 
 
Annars så rullar livet på, antar jag. Får lite träsmak i fingrarna av att använda den mest urtrista mening i hela bloggvärlden, men så ere'. Skolan är allmänt oinspirerande. Vädret är grått, kaffet är surt, på TV11 rullar en skräckfilm som jag tittar på bakom en kudde för att inte min skräckfilmsallergi ska bryta ut som den alltid gör när jag tittar på något vuxnare än Nalle Puh. Men jag har tak över huvudet och snart en förmögenhet i Ana-Gina leken så jag har inget att klaga på. Och just det. 
 
 
TORSDAG, FREDAG, LÖRDAG... SEN ÄR DET
 
DISNEYLAND. 
 
 
Sick in the head liksom. 
Happi thursday anyhowway.
Disneyland, ana-gina, nalle puh, syster khadidje, tävling,

Kommentera

Publiceras ej