Det går frammåt. 
Det går så in i helvete långsamt bara. 
Det är som den där historien om fågeln som picka på berget tills det maldes ner. Fast den här gången är jag en stackars sate som sitter och tittar på filmen om fågeln i slowmotion. Och då och då somnar maskinisten och filmduken fryser i flera timmar. 
JA långt känns det. 
 
Men som sagt. 
Det går frammåt. 
Blä
 
 
Detta ska föreställa evigheten: 
 
 
 
Förresten. 
Twitter är rättså fett. 
Jag menar, jag får inte ens lov att vara långrandig.
Och på tal om randig vill jag se Alice i Underlandet
Jag har nog associationsrubbningar. 
På tal om det har jag äckelförhör i Psyk imorgon. 
Och jag och Mini pluggade och både lyckades att inte somna till våra egna röster. 
Tror jag. 
 
 
Happi thursday evr'bodson! 
 
 
Mini, Twitter, alice i underlandet, evighet,

Kommentera

Publiceras ej