Jag blir så in i helvete trött på teknik. Datorn, min bästa vän förutom mina andra bästa vänner, ger upp, har fått för sig att jag konstant klickar på enter, tangentbordet funkar bara på vissa bokstäver, jag kan inte använda den utan laddare... jag får aids i hjärnan. Så nu sitter jag och bloggar. På mobilen. Den här dagen svor jag ju aldrig skulle komma, ve och fasa. 
 
Dessutom är jag aidsig på jb för att han har ett liv och inte har tid att nattvandra med mig. Hatar att vara någons flickvän idag. Hatar min egen bitterhet, mitt beroende,  min oförmåga att vara utan honom. Det är ibland det som stör mig mest av allt. Vem fan är jag i min ensamhet?  
 
I brist på fler filosofiska frågor, börjar tröttna på folks idioti i allmänhet. Snälla snälla snälla sluta skylla på mig för att ni är fullständigt dumma i huvet. Ja, jag vet att det är en överdrift. Men så är jag också så jävla lack nu att jag inte orkar vara hundra procent verklighetstrogen.
 
Gonatt ha en jävligt mycket bättre dag/natt/helg/sommar-ish än jag. 
 

Kommentera

Publiceras ej