Och så är vi här igen. Flytande.  I en vardag fylld med mål utan mening. 
 

Jag jobbar, han jobbar, och fast vi både vill ut stannar vi klar och trivs för en sekund.  Trivs med det förutsägbara i att ha jobb för dagen, även när morgondagen fortfarande är ett mysterium. 
 
Jag väntar på samtal. Men de är inte livsavgörande. Jag har andra trådar, fruktansvärt många möjligheter. Mest för att jag tänker skapa mig det.
Och på något sätt har jag accepterat att varje sak har sin tid. Idag är jag på dagis. Till helgen är det kassan igen. Sen vet jag inte. Och just nu, med en kopp kaffe i rastrummet, är det okay. 
 

Tänkte förgylla er dag/främstminegen-menändå med lite coffeespo: 
 
 



 


 
Ingen av bilderna är min egen.
Googla "Coffee" på Pinterest så hittar ni källorna. 
 
 


Ha det fantastiskt
och glöm inte att ha nära till
toan efter
kaffedrickande
okay puss puss

Kommentera

Publiceras ej