Kära snö, du skulle ha kommit för en vecka sedan. Då hade du varit fin och spridit julstämning och gett tomten lite slask att torka av innan han hoho-ade sig in i husen med alla paket. Nu är du bara kall och äcklig och gör att mina tår och läppar och örsnibbar lyser röda.
Usch.


Jag har handlat lite mojs idag. Ett Scrapbook-stack och två tröjor och alfabetsstämplar och ett par vinterdojjor och en Thomas Sabo-berlock och ca 5 kilo kött från saluhallen. Fast, ja, det sista skulle ju inte jag ha. Det var bara jag och mamma och vi hade det jättemysigt, kollade affärer och frös lite i kylan. Vi åt lunch på ett jättefräsch ställe som heter Slimfood som ligger mitt i Nordstan. De har olika grönsaker och kyckling och sånt så man kan plocka ihop en egen sallad + bröd, 69 :-. Hett tips efter allt julgodis och Jansson och tjofaderittan. 

Sen kom vi hem och gjorde Semifreddo med hallon som vi ska ha till imorgons gäster. Om det blir gott lägger jag upp bild och recept. :)  

Dagens shopp:

dagens shopping 30-12-08 :) Thomas Sabo charms mickey mouse red shoe f and sneakerMitt söta halsband, armband och yra underbara berlocker.

(+ lite underbara Thomas Sabisar.)

5 kommentarer

emelie

30 Dec 2008 23:06

sv: tack tack :)

Kim

30 Dec 2008 23:14

Haha har inte heller gjort mkt i jul, chilar med nya datan mest ;)

w

31 Dec 2008 13:09

Kolla gärna in den nya the hills bloggen :)

Nea

31 Dec 2008 16:03

thomas sabo e snajs o.O :) och jag tycker det är fint med lite snö, bättre sent än aldrig

Pernilla

31 Dec 2008 19:17

Sv; Tack så mkt och gott nytt år=)

Kommentera

Publiceras ej