Så... Nu har jag tänkt lite. Vi såg en film med skolan för någon vecka sedan (som jag föressten ska ha lämnat in ett papper om till på måndag...ajdå.) som heter "Mask" - inte the mask, bara mask. Det handlar om en kille som heter Rocky... ja. Fast det är ju inte namnet som är det intressanta i det här utan ansiktet på killen. Han ser ut som om han har värsta sortens acneproblem och dessutom blivit överkörd av en buss, lite som om han hade.. en mask på sig. (Därav namnet, pling!)

Begåvad som jag är har jag svängt ihop en liten bild för alla som inte har Mister Frisk som lärare och därmed inte är tvingade att se den här filmen: 

 
Eric Stoltz Mask


Eftersom min XP-dator inte har något mer avancerat program än HotShots fick det bli som det blev. Ni fattar typ ändå.
I alla fall. jag och Ebba diskuterade om killen hade mask på sig eller om han såg ut så i verkligheten. Jag gissade på tjugotre ton smink och Ebba trodde på det biologiska. Haha Ebba, Jag fick rätt! ;)

1 kommentarer

Anna j.

31 Oct 2008 23:32

Oh tack :D

1. jag kommenterade andras bloggar lite, men sen slutade jag för att jag inte orkade



2. jag pingade mina nya inlägg på www.nybloggat.se/pinga , www.nyligen.se/pinga och bloggping.com (vet du vad pinga betyder?)



3. jag la till min blogg i bloggtoplistor :D



hoppas mina tips glädjer dig :D

Kommentera

Publiceras ej