Jag längtade ihjäl mig förra året. Inte efter julen, för den visste jag skulle komma, utan till julkänslan. Snö som yr och tända ljusstakar i fönstren, julkalendern, lektioner som sinar eller spårar ut (börjar på periodiska systemet och slutar med hela havet stormar) och de ständigt leenden ansikterna man möter vart man än tittar. Det är underbart.

Idag var det julbord på Gården och allt som hör därtill. Jag drack glögg för andra gången i mitt liv och upptäckte att det blir som godast om man doppar i pepparkakor. Premiär för din del för debattboxning också, mot allas vår gårdenmamma Mona. Ämnet var för/mot mössor och talare som man är vann jag med 3-0. :)

IMORN SLUTAR SKOLAN! YEEAAH! 
(Jag läste någonstans att folk tycker det är störande med enbart stora bokstäver.

...


IMORN SLUTAR SKOLAN IMORN SLUTAR SKOLAN IMORN SLUTAR SKOLAN!!!!

 

Kommentera

Publiceras ej