En av de duktigaste smyckeskonstnärerna (och kanske godiskonstnärerna också, om man vill se det på det viset) jag vet, Pinkybell, har en tävling och jag är SÅ pigg på att vara med! Klicka på bilden för direktlänk till tävlingen!



Jag är med och tävlar om ett eget designat smycke hos Pinkybell. Där jag får bestämma helt och hållet vad jag skulle vilja ha för smycke och hur det ska se ut.
Tävlingen finner du på http://www.pinkybell.webblogg.se/
Tävlingen avslutas torsdagen den 29 april klockan 20:00! Var med och tävla du oxå;D

LYCKA TILL!


2 kommentarer

Isabelle

27 Apr 2010 14:35

Kul att du är med o tävlar!:D

ja, kommentaren var kul! Man får inte så säga så mycket för då hugger dom yngre direkt. Och jag vill inte förstöra för dom heller:)

Men det låter väldigt lustigt om han nu skulle vara gay.

Han är ju trots allt bara 15, 16?

Ha en strålande dag!

kram Isabelle

klara hemlin /fotoblogg

27 Apr 2010 15:11

svar: JAG TYCKER ATT VI SKA SES SNART FFS! Jag kan inte denna helgen. hmm .. kanske nästa. not sure, men hoppas :D får fråga lilla adisen också!

Kommentera

Publiceras ej