STRESS STRESS KÄNN INGEN JÄVLA SOM HELST PRESS!
Vi har bara så mycket i skolan så jag inte ens orkar räkna upp allting. Och det hade varit jobbigt, men inte fullt så jobbigt, om jag hade hängt med i skolan, visat liiite mer intresse och.. kanske inte suttit och ritat på lektionerna? Men jag fixar det inte. Motivationen är.. jag vet inte. På semester i helvetet ungefär.

Idag har jag trots allt suttit med ett arbete om Peter Pan-författaren J.M Barrie (alla som känner mig tänker: "SÅ Felicia!") men det finns mer att göra, och dessutom två donnor att fira i helgen. 
In case I will forget it later I say it now: 

GRATIS GRATIS till Min knasburk Linnea som fyller 16 imorgon!



Och GRATIS GRATIS till min juleträd Jenny som fyller 16 på lördag! Jag ska försöka förgylla era dagar så mycket som det går. :) 

  

Kommentera

Publiceras ej