När jag var liten älskade jag dem disneyfödda barnstjärnorna. Allt du behövde säga var MK & A, Lindsay Lohan eller Hilary Duff för att jag skulle få stjärnor i blicken. Jag hade sett varenda film, klippt ut varenda bild, skaffat varje produkt och hört allt skvaller. De var mina stora idoler.



Vad hände?




Fröken Lohan åker nu in och ut ur fängelset och ser ut som en drugaddict (vilket också är fallet), utmärglad och med sönderblekt hår. Hon var ju så himla snygg med sina kurvor och äppelkinder och härliga röda hårsvall!

Då:

 



Nu:





 

*


Hilary Duff var så stor en gång, som den helylletjej hon var spred hon bra (om än lite väl tillrättalagda) budskap till alla världens mini-hilarys om att tro på sig själv och hela fadderuttan. Vart är hon nu? Senaste tiden har hon fått plats i tidningarna igen på grund av ett äktenskap som inte uppmärksammades förrän det var klart.
Det kanske bara kallas att växa upp.


Då:



Nu:




*


Tvillingarna Olsen hade nog press så det räkte. Ni vet väl att de startade sitt eget produktionsbolag när dem var 6 år gamla, där dem har producerat många av sina filmer? Tänk att ha krav på att se söt och trevlig och perfekt ut enda sen man var liten. Inte konstigt att sagan slutade i mycket äldre killar, knarkberoende och anorexi.


DÅ:

 

 

 


NU (eller.. inte alltför lång tid sedan i alla fall):

 

 

Ser du benen? Inte jag heller.

 


Hej ryggrad

 


Mary-Kate

*

 

 

 

 

...Och ändå vill alla bli kända...

1 kommentarer

ralle

06 Sep 2010 21:26

alla kändisar behöver inte bli så, inte jag allifall, EHEHEHHE! och det är fan ingenting kvar på dem o.O ba: GIMMIE FIVE! så ramlar hon typ HAHAHA, oj nu började jag tänka jättekul, bäst om jag lämnar, AHHAHAHH!

Kommentera

Publiceras ej