För att fira att det nu bara är 164 dagar kvar till Despicable Me 2 kommer ut på bio i Sverige (rätt, ni som räknade ut att det är den 5/7, good for you!) tyckte jag det var dags att nosa runt på internet efter de bästa mechandise för världens bästa film som det possibly går att hitta. 
 
(Har spent the morning watching english TVseries and find it hard to change over to Swedish again.) 
 
 
 
When you see it you will shit bricks... 
 
 
Jag hade gett halva min samling nagellack för att vara Sean på hans 9-årsdag. 
 
 
 
 
Kan man göra en Bento Box av någonting kan du ge dig 17 på att man har gjort det... 
 
 
 
 
De här hade jag inte ens velat ha, eftersom jag hade blivti fast i moment 22 huruvida jag vill ha kvar kakan, och äta den... 
 
 
 
Den här ska Sean få på sin 9-årsdag.
 
Sen finns det ju en minion för alla världens stickare att ta sig an:
 
 
 
 
Cake pops!
 
 
 
På min googlequest hittade jag en hel uppsjö av massa andra coola och totalt onödiga men oemotståndliga saker.. får se om jag väljer att visa dem eller hålla alla till mig själv. 
 
 
cake pops, despicable me, dumma mej, it's so fluffy i'm gonna die,

Kommentera

Publiceras ej