Jag har fått den otroligt sexiga diagnosen Magkatarr. FY.FAN. Säger jag bara. Den har hållt på i stadiga 3 veckor nu och eftersom jag inte vågade/orkade släpa mig iväg till vårdis förrän igår kommer det antagligen dröja 2 veckor till innan jag är helt frisk ( = kan börja missbruka kaffe) igen. Men värre saker har hänt. 

Alltså det där med att ringa sina egna samtal... antingen är det min egen mentala utveckling som har gått käpprätt åt pipan eller så är det helt normalt att det är det läskigaste som finns fortfarande. För min egen självkänslas skull väljer jag att tro på det andra alternativet. Jag har dragit mig från att ringa (och stå i den snablars telefonkön) i minst en vecka. Det är lite som att jag då får skylla mig själv. 
 
Men jag har investerat nya tabletter med något fancy läkarnamn och mår som en nyfödd igen. Ska komma ur helgens sockerkoma och dra mig till gymet. Då mår man bra yesbox
 
 
Har dessutom upptäckt, kanske 6 år för sent, hur kul webkameran är. 
 



Lägg märket till ungefär HUR mycket de ögonbrynen behöver en pincett och någon som faktiskt vet vilka av jävulshårstråna man ska rycka. 

Jag är ganska söt ändå. 
 
 
 
Hächtäg: Sheldonsmile:


 
 
 
magkatarr, sheldon,

Kommentera

Publiceras ej