Roligaste dagen i hela mitt liv nej fan är trött som skam efter ha flängt fram och tillbaka mellan mitt nya hem och mitt gamla typ 120 gånger (läs: 2-3 gånger). Till råga på allt var mammas nya där. Det verkar som att hur gammal man än blir så är det alltid lite av en chock. Eller chock vet jag inte. Kändes bara ganska konstigt och surrealistiskt. 
 
Men men: varför var jag på nostalgitripp då? Jo, ni minns vårstädningen? Det gick såhär: 
 

 
Gotta love webcamkvalitet. Och tårna där i hörnet. 
De två malplacerade bjässarna mitt i rummet är en äkta Billybokhylla á la IKEA från typ förra seklet, det andra är ett klädskåp, också á la IKEA. Trevligt. 
 
I alla fall, jobbar på det här med strukturering. Kommer antagligen slänga en hel jävla hög med kläder snart. Har idag slängt tre kassar med papper och grejer, varav en sopkasse. Det är ändå ganska produktivt och således också ganska imponerande. 
 
Jag hade en poäng med det här inlägget innan jag började skriva men fastnade jag i det eviga utbudet av nyttig information som facebook erbjuder och lömde bort allt. Bestämmer mig istället för att krypa till kojs och gå emot min livfilosofi att Don't eat where you sleep och knapra på det sista av påskgodiset. Vet ni hur många påskägg jag fick i år? TOLV. Man I got some rich ass påskhare. 
 
 
städa,

Kommentera

Publiceras ej