Totally dags för en hot eller not lista. Den här bloggen börjar ju sakna stil. Är ni redo? Bra, för det är inte jag. Vilket ni kommer märka när ni läser.
 


 
BAJS
 
 

...Att behöva ladda mobilen varje natt. Jag menar, VARJE NATT. Vad är det för grej jag fått egentligen, det verkar ju till och med som om jag kan surfa på den... 
 
 
 
...ATT DISNEY HIDDEN WORLDS SKA LÄGGA NER. Adjö timmar av asocialitet framför datorn (Faaast.. så var det ju inte så för.. SIms finns ju fortfarande.), Adjö besattheten att bara klara av nästa bana också snälla snälla Sju sen kan vi käka?  Adjö alla irritationsbrev jag får om att sluta bjuda in folk till det här fantastiska spelet. Adjö du sköna nya värld. Mitt liv är slut. 
 
 
 
...Att folk fortfarande är helt inkompetenta och glömmer hjärnan på något töntigt ställe så fort det är dags att gå till Liseberg. Och på tal om det...
 
 

 
... Att sitta själv i gastenkassan tills stängning (= mörkt) när de här äcklona går förbi. Ja jag fattar, ni är superduktiga, men jag har fan inte bett om lite extra spänning i mitt liv tack. Det räcker så väl med att jag har gått över från Pepsi max till Cola Zero. (Publiken flämtar förfärat

... Och som vanligt, PK-ismen. Näfan. Sköt dig själv och låt andra ha grodor i munnen om de vill. 

 

 Däremot, 
 
 
NAJS




...Att läsa riktiga böcker. Läsplattor och sånt skraffs i all ära - nä förresten jag vet inget om sånt - men jag älskar att sitta med min egen pocketbok på bussen och gå in i min egen, eller rättare sagt någon annans, värld en stund. Lovely. 


Denna har jag läst nyligen. Varmt rekommenderad! 
 
 
... DISNEYLAND I OKTOBER! 
Med farsgubben min. Längtar så! 

 
 
... Och på tal om det, farsgubben har rakat av sig mördarsnigeln han hade på överläppen: 
 


... Att ha någon att krypa upp hos. (Eller till posade bilder med filter, det funkar ju också...)  


 
 
... och för att gå från djup till djupare: Ögonfransförlängning. Brukar vara emot artificell skönhet. Men... de var på rea. 
 
 
 
 
Det var väl alla fina och mindre fina bilder jag hade att bjuda på idag. Hare fint i den sista sommarvärmen (?)
 
 
 

2 kommentarer

Band

17 Nov 2014 16:22

Bad trebling att du döpt ett ämne efter mig! Men lite väl tråkigt...


Kram och klart jag fortfarande läser.

Bajs*

17 Nov 2014 16:23

Så går det om man har engelskt tangentbord

Svar: Din kommentar är markerad med "Misstänkt spam!" vilket jag tyckte var väldigt roligt... ;) Men kul att man når utanför Swedi ;)
Junibarn

Kommentera

Publiceras ej