Åh. Just det. Jag har ju ett krypin här. 
 
Nu för tiden händer inte så mycket. Jag är pank, som en konsekvens på att jag och Sju spenderade några underbara dagar i London. Jag har fyllt 20, men köpte såpass mycket rolig sprit i England att jag inte har haft nöjet att besöka systemet än. Sedan jobbas det flitigt - ibland - så mycket tid för sånt där partajjande finns det ändå inte. 
 
Jag är flytande, svävande, fastnat i en bubbla skapad av sockerkick och baksmällan som kommer av för mycket sömn. Det hjälper ju också att man för en gångs skull vet vad man vill... 
 
Risken att bli för personlig, för privat, finns ju alltid med mig, därför brukar jag inte skriva om vad känslorna gäller utan bara om känslorna i sig. Så även i det här fallet: Jag har varit så framåtillbaka, så fruktansvärt kluven inför min egen inställning till allt omkring mig. Ska jag vara kvar i situationen som är nu, ska jag bryta mig loss? Och till vilken nytta? Vad fan vill jag vad fan vill jag Vad EFAN EVILL JAG?
 
Till slut bestämde jag mig för att låta beslutet komma till mig, inte stressa fram ett svar som jag inte var säker på. Och i det kom det fram automatiskt. 
 
Så senaste tidens lärdom: Ha tålamod. Saker och ting löser sig. Jag tror på det mer än någonsin. 
 
Och till er som bara kommer hit för de söta bilderna på mig;
 
 
 

Här är England i tusen pixlar. 
 
 
 
 
 

Värmde upp medan vi väntade på rummet.... 
 
 
... som såg ut typ såhär. 
 
 
Mysisen sov så sött... 
 

...vilket såklart skulle utnyttjas till fullo.... 
 
 
 
 
Vet inte om detta var det bästa med resan.... 
 
 
(Alltså Disney StoreOxford Street
 
 
 
...eller att bli av med roomservice oskulden... 
 
 
...eller det fruktansvärt goda kaffet på Costa's... 
 


 
 
...eller det faktum att jag fick min personliga BH-bärare inne på Victoria's Secret att dessutom ställa upp på den här bilden: 
 
 
...som sagt, jag vet inte. 
 
 
 
Vissa saker är väl värda att bli pank för. 
 
 
Sov gott! 
 
 
birmingham, disney store, england, london, sju, victoria's secret,

Kommentera

Publiceras ej