Well, life's good in Neverland. 
Senaste veckan har varit full av allt det där man behöver: Sims, Once Upon A Time och restaurangbesök. Och Sju och Mini och Blondie, såklart. 

I onsdags var jag och the pv på Moon Thai. Jag brukar älska Moon Thai, för de har den BÄSTA thaimaten i gbg, jag lovar - jag har provat alldeles för många i mina dagar för att inte vara restaurangrecensent. Och så även den här gången, det var inget fel på maten. Sittplatserna däremot.... 
 

 
Yes box, de hörde "bord för två" och satte oss i... kärlekens paradis.  

 
Det var lite svårt att hålla sig för skratt. 

På torsdagen kidnappade vi Mini och rullade in henne i täcken, och krävde sedan lösensumma från hennes pojkvän. Det gick sådär. Hon såg lite för nöjd ut. 
 
 
På fredagen hade jag lyckats snappa åt mig ett extrapass på Liseberg, så där var jag då och lyssnade på Brit Floyd (tribute band till Pink Floyd, tydligen en stor grej för biljetterna gick på 500 spänn.....) och hängde in typ tjugo jackor i garderoben. Inte de jobbigaste fem timmarna i mitt liv. 

Igår var jag hemma hos Mini igen och bakade lussebullar. JAPP VI BAKAR LUSSEBULLAR I OKTOBER men förra året var det i september så no snarky comments, och sen tittade vi på nån Adam Sandler-film innan jag var tvungen att springa vidare hemåt för att möta Blondie på andralång för en sista utgång innan denna voyeur drar till Panama. Det slutar, såklart, på BK med alldeles för många fyllebilder på boobs i telefonen. Jag skonar er från dem. 
 
Och idag ska jag träffa denna lila pyttesak igen för en pardejt - vi gör sånt... - på världens bästa, och då menar jag BÄSTA, inte bara bästa thaimat, utan BÄSTA STÄLLE: Mañana, där planen är att dricka några sånna här: 
 
 
och äta lite sånt här: 
 
 
Och det kommer nog bli väldigt bra. 
 
mañana,

Kommentera

Publiceras ej