Idag gick vi förbi en aerobicsklass som vi misstog för en flashmob på typ 50 pers,  precis vid floden. Det och det faktum att jag har ätit 2 mellanmål och druckit drink, plus 3 huvudmål, kaffe och läsk, för 150 spänn är väl typ det mest spännande som hänt idag. Vi blev tvungna att byta bungalow imorse också, för ett italienskt par tyckte tydligen att det var för svårt att ha sex i en 1,20-säng, så that happened. Jag har druckit kaffe,  legat och läst på stranden och stått vid strandkanten och låtit vattnet skölja över mina tår. Det är något lugnt med att veta att tiden går, och den går snabbt, trots att man nästan bara fyller den med tankar och mat. 
 
Imorgon kanske vi ska ta en taxi till ingenstans (I blonds ögon betyder det "tempel") och jag planerar att äta frukost för 7 kr och läsa vidare i min svenska bok som jag köpte på gatan på Koh Tao. Det och det mest troliga scenariot, att vi blir väckta 3 i natt av en höna som gör orgasm(?)-ljud, är väl vad vi har att se fram emot just nu. 
 
Än så länge vet vi inte när vi åker vidare, men vi har flygbiljett till Singapore 17 februari så någon dag innan dess ska vi vara i Krabi i alla fall. Sen stannar vi 5 dagar där innan vi tar oss vidare till Indonesien, där vi börjar i Yogyakarta
 
Stay tuned.
(Okey seriöst vem skriver så? Jag, uppenbarligen. Jag skriver så.)
 
 
 
 Baj bajs.  
 

1 kommentarer

Mona

04 Feb 2015 22:05

Avundsjuk är jag! Och I will stay tuned.... Som vi reptiler säger..
Kram mam

Svar: Hahaha gullemamma
Junibarn

Kommentera

Publiceras ej