Det löser sig. Om inte direkt och med en gång så en bit på vägen och innan slutet. Det har jag fått erfara, igen, de senaste dagarna. 
 
Jag åker nu om 8 dagar. Imorgon är det en vecka. Det är svårt att inte flippa ut, och samtidigt svårt att ta in. Det här kommer bli den största utmaningen någonsin.
 
Men - jag kommer inte bli dödssjuk i kolera, malaria, hepatit eller tyfoid (förhoppningsvis, ta i trä, osv...) för alla sprutor är nu tagna och allt äckligt dukoral är uppdrucket. Det behövs växla lite pengar och göras en ordentlig packlista, och föra över pengar fram och tillbaka och fixa en till flygbiljett åtminstone, och just fan rummet måste städas också, och några småsaker till, men i allmänhet: paniken är nere på ett minimum. Det känns... super. 
 
VI fick tips av Siri att bo på Furama Silom i Bangkok som tydligen ska vara bra, så vår resas första fem dagar ser ut såhär: 
 
 
 
Och det är ju inte fy skam. 
 
Hör av mig när jag vet mer. 
 
Puss 
 

Kommentera

Publiceras ej