Åh denna identitetskris. Jag känner mig gammal. 
Å andra sidan har jag ju haft identitetskriser hela mitt liv, så egentligen kanske jag känner mig ung? 
 
Jag vill träffa "gamla" människor just nu - människor jag känner, men vill lära känna bättre. Det var introduktionsmöte på Liseberg idag så där fick jag ju min chans. Förhoppningsvis träffar jag några av dem i veckan. Jag är i princip ledig hela veckan, och som tur är har jag påsken att skylla på men mitt sökande efter heltid/ÅTMINSTONE-lite-fler-timmar-än-3-om-dagen (förlåt Entre&Biljett, men ni kan SÅ mycket bättre...) går verkligen inget vidare. Jag är lite för lat också. Tänker att jag verkligen vill ha jobb men har bara sökt ett fåtal. Jag skriver om ansökan inför varje gång så det läggs så mycket tid på det, sedan får man inte ens ett "Nöthanks". Mindre kul. 
 
Tills dess håller dessa mig sällskap (pojkvän på vift, syster och bror har skaffat ett liv, pappa har tappat sitt så han orkar jag inte vara med..): 
 
 
Ah just det, min NYA familj. 
 
Satan nu kom pojken hem ändå. Hejdå kväll i lugn tystnad. 
 
modern family,

Kommentera

Publiceras ej