Till ingens förvåning, utom kanske min egen (kan vara förväxlat med förnekelse), är jag sjuk igen. 

Alltså FAA-AAN. 

Det suger. 

Väldigt. 

Väldigt. 

Mycket. 

MEN för att allting alltid ska ha en silverlining så har jag haft tid att ta det lugnt. Japp, jag tycker jag behöver det, jag som jobbar säkert 30 timmar i veckan.... 

 
 
Japp. 

Den här lilla pausen har dock gett mig tid att se klart ALLA avsnitt av Modern Family (oh the tragedy, när ens favvoserie tar slut...), sen allt jag missat av Welcome to Sweden (för jag tittar på svensk TV nu) och Svenska Hollywoodfruar (för det är faktiskt inte svensk TV...).

Och dessutom fiflat lite mer med min nya kalender.
Hett tips - typ 75 % rabatt om man köper sin kalender i april. Skitsmart! (<--- vet inte om jag är ironisk eller inte där.)
Det blev i vilket fall skitsnyggt. (Se föregående parentes) 

 
That boat. 

Sen, som alltid: 

 
 
Så kan det gå när förkylningen knackar på, som man brukar säga. 
Hoppas ni har haft en lite mer intressant dag än jag.... 

 

Kommentera

Publiceras ej